четверг, 26 ноября 2015 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - ознайомлення учнів із вимогами (що учні повинні вміти та які в них повинні бути навички),  навчання учнів використовувати бібліотечні фонди (як друковані так і електронні), навчання учнів працювати самостійно, вчитель у свою чергу повинен сам вміти робити те, що він пропонує учням.
Використовуючи проектні технології, варто застосовувати диференціацію навчання, оскільки всі учні мають різний рівень знань, нахили, здібності тощо. Тому вчитель не повинен допустити, щоб учні втратили інтерес, а навпаки зацікавити їх та залучити до роботи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий